putera izman

hanya sekadar perkongsian

.

Tanda-Tanda Terkena Ilmu Pengasih

Ilmu guna-guna (At-Tiwalah) atau disebut juga ilmu pengasih (Mahabbah) adalah salah satu bentuk sihir yang berasal dari jin.  Perbuatan tersebut adalah musyrik kerana meyakini bahawa guna-guna itulah yang dapat mempengaruhi hati seseorang sedangkan ianya adalah perbuatan syaitan.  Guna-guna yang mendatangkan kemusyrikan adalah disertai dengan jampi2 meminta bantuan jin.

Tanda-Tanda Terkena Ilmu Pengasih

--->Asmara dan cinta yang berlebihan
--->Tidak dapat menahan rasa cintanya
--->Selalu teringat kepadanya
--->Mentaati segala kemahuannya
--->Keinginan yang sangat besar untuk selalu melakukan hubungan seks

Pengubatan Sihir Guna-Guna

Biasanya orang yang terkena imu guna2 tidak akan dirasuk, hanya berasa ngilu hujung jari kakinya, kepala pusing, dada sesak atau sakit dilambung, bahkan kadangkala muntah jika telah meminum air sihir.

Jika  merasakan sakit dilambung atau ingin muntah, maka bacalah ayat dibawah pada secawan air dan minumlah sebahagian air tersebut.   Jika memuntahkan sesuatu yang berwarna kuning, merah atau hitam, bererti hilanglah sihirnya.  Jika tidak, maka bacalah ayat tersebut pada secawan air dan minum selama tiga minggu atau lebih sehingga hilang sihirnya.   Ayat tersebut adalah :

Surah Al-Baqarah ayat 102
Surah At-Taghabun ayat 14 hingga 16
Surah Yunus ayat 18 dan 28
Surah Al-A'raf ayat 117 hingga 122
Surah Thaha ayat 69

Insyaallah.

Perkongsian Ilmu Buku "Kisah-Kisah Benar Jin" susunan Abu Hikmah Al-Husni
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori bicara agama dengan judul Tanda-Tanda Terkena Ilmu Pengasih. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://www.puteraizman.com/2012/12/tanda-tanda-terkena-ilmu-pengasih.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - Rabu, 5 Disember 2012

Belum ada komentar untuk " Tanda-Tanda Terkena Ilmu Pengasih"

Catat Ulasan

Post Terbaru