putera izman

hanya sekadar perkongsian

.

10 cara untuk gembirakan suami anda.


   1,Senyum dengan gaya mengoda pada suami anda. Senyuman boleh memecah suasana tertekan dan boleh beri perasaan senang hati pada anda dan juga suami anda. Senyuman isteri adalah pengubat duka seorang suami.

2 2, Sentiasa berdoa pada Allah untuk tunjukkan jalan yang lurus pada suami anda. Tiada yang mampu menggembirakan suami anda melainkan Allah S.W.T.

3 3.  Jangan terlalu membincangkan mengenai kewangan dengan suami anda. Wang sentiasa akan jadi punca pergaduhan. Elakkan berbincang mengenainya kecuali untuk perkara – perkara tertentu.

  4.  Sentiasa pandang tepat ke arah mata suami anda ketika anda berdua sedang berbual. Pandangna mata yang anda beri adalah bukti anda beri perhatian pada suami anda.

5 5.  Jangan terlalu kisahkan hal – hal yang kecil. Jangan terlalu cepat merajuk atau terasa hati. Jadi seorang isteri yang matang.

6 6.   Dengar apa yang suami anda kata dan ikut segala nasihatnya jika nasihat itu betul.

7 7.  Jangan berleter dan lebihkan amalan bercakap apabila perlu. Suami anda pasti akan sakit hati jika anda selalu berleter.

8 8.  Jika suami anda baru pulang dari kerja, anda berikan dia ruang untuk berehat sebelum memulakan perbualan mengenai masalah rumah tangga. Jika anda lihat dia berehat, bagi masa dia berehat juga sebelum anda merapati dia.

9 9. Sentiasa berikan dia dorongan dan semangat 

  10.Berikan segalanya ketika melakukan hubungan seks. Jangan hanya duduk diam sahaja, anda juga perlu beraksi

Anda baru saja membaca artikel yang berkategori perkahwinan dengan judul 10 cara untuk gembirakan suami anda.. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://www.puteraizman.com/2012/10/10-cara-untuk-gembirakan-suami-anda.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - Rabu, 17 Oktober 2012

Belum ada komentar untuk "10 cara untuk gembirakan suami anda."

Catat Ulasan

Post Terbaru