putera izman

hanya sekadar perkongsian

.

Gambar Erin Malik Tindik Lidah


Mana ada orang buat buat tatoo tak bagi orang nampak. Saya buat tatoo mesti nak bagi orang tengok. Kalau buat tatoo tak bagi orang nampak buat apa buat tatoo.” -Erin Malek, Galaksi TV9

Itulah respon dan jawapan yang diberikan oleh erin malek sendiri yang seakan-akan bangga melakukan tindik lidah dan juga membuat tatoo. Erin Malek merupakan seorang pelakon kanak-kanak yang comel waktu itu, yang pernah membintangi filem Tentang Bulan. Namun tahukah anda selepas menonton TV9, Galaksi episod minggu lepas mengenai dirinya yang dah dewasa? Cukup besar perubahan yang dilakukan oleh dirinya. Menjadi seorang yang lebih dan ‘terlalu matang’ dalam makna yang halusnya. Hehe.

Dalam rancangan itu, Erin mengakui dirinya menindik lidah dan juga bertatoo (tidak dinyatakan dibahagian mana). Namun dengan nada sinisnya, dia cukup berbangga memiliki tatoo. Wow. Admin tak tahu nak kate apa dah. Lebih baik korang jangan ikut-ikut, sebab ini akan merugikan diri anda sendiri dalam kubur, tak dapat dibayangkan, Nauzubillah. Mana peranan orang tua di sini?-

sumber:www.101.myetech9.com




Anda baru saja membaca artikel yang berkategori hiburan dengan judul Gambar Erin Malik Tindik Lidah. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://www.puteraizman.com/2012/09/gambar-erin-malik-tindik-lidah.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - Isnin, 3 September 2012

2 komentar untuk "Gambar Erin Malik Tindik Lidah"

  1. salam..hurm,, xtau nak cakap ape, tapi remaja zaman sekarang nih terlalu berani dan xpernah nak fikir panjang dengan perbuatan dorang..
    xboleh ditegur dengan tangan tegurlah dengan mulut..
    xboleh ditegur dengan mulut..tegurlah dengan hati..
    cume boleh doakan dia dapat menjadi remaja yang baik..
    wallahua'lam..

    BalasPadam
  2. biar je orang mcm tu,kubur masing2...lu wat dosa lu tanggung la sendiri...jangan lu ajak orang buat dosa sudah la...

    BalasPadam

Post Terbaru