putera izman

hanya sekadar perkongsian

Bapa Mertua Tak Guna


Hye2.. Orite.. Story kali nie agak tuuuu sikit.. Jadi sapa2 agak2 kurang 18 tahun dan ke bawah sila abaikan entry nie..Hehehe.. Boleh layan...Seorang lelaki berumur 48 tahun telah ditahan polis hari ini kerana telah mencabul kehormatan menantu perempuannya.

Kejadian dikatakan berlaku lebih kurang pukul 11 pagi apabila tertuduh dikatakan telah masuk ke dalam bilik menantunya yang pada masa itu tinggal berseorangan kerana suaminya telah pergi bekerja.Tertuduh kemudian dilaporkan telah memaksa mangsa menanggalkan bajunya lalu tertuduh telah meramas dan menghisap buah dada ( mesti besar, pejal dan montok tu ) mangsa.


Jiran-jiran dapat menangkap tertuduh setelah mendengar jeritan mangsa lalu membawanya ke balai polis.Di balai polis, suami mangsa, iaitu anak lelaki tertuduh, terus meluru kepada ayahnya dengan perasaan marah bercampur kesal.

Si anak dengan menahan sabar berbaur kemarahan, dengan nada suara menggigil kerana menahan amarah yang amat sangat, lalu bertanya kepada ayahnya, “Ayah….. naper ayah buat camni ha? Ayah dah hilang akal ke? Tak malu ke? Mana kami nak letak muka, ayah? Kenapa ayah? why? why? why?”.

Si ayah pun dengan tenang lagi selamba menjawab, “Ooh… malu konon… apa yang nak dimalukan?” Berdesing telinga si anak apabila mendengar jawapan ayahnya.

“Apa??!! Tak malu??!!! Badan si anak telah menggeletar teramat kerana cuba menahan marah.

“Dah tu…..” tempelak si ayah, “yang kau tu dulu hisap buah dada bini aku, aku tak kisah pun."

Takkan skang ni aku nak hisap buah dada bini kau pun tak boleh??? Kena adil laaa!!!” Si anak terus jadi sawan mendengar jawapan ayahnya. Walaupun hanya 1 story, perlu berhati2 juga untuk kaum wanita, isteri dan ibu.. Zaman sekarang apa pun boleh terjadi..

9 Komentar untuk "Bapa Mertua Tak Guna"

babi punye bapak... xlawak langsung

bongok betol kwn yg tulis bnda ni.. xlucah dia kta.. pemikiran jenis apa 2.. sb 2 jd kes mcm2 skrg.. sb ada ramai yg pikiran mcmni la..

lawak bodo la... memalukn bt lawak cmni.. klu nk bg peringatan pn biarla cara yg elok.. ini ke lawak??? bodo... blh mengundang byk lg jenayah seksual la... mangkok hayon btol

Awesome blog. I enjoyed reading your articles. This is truly a great read for me. I have bookmarked it and I am looking forward to reading new articles.Keep up the good work! yard sign printing

klu akidah dan iman kuat di dada,, kita tak payah takut dgn artikel2 mcm ni,, normal jaa,, bnyk lagi perkara2 yg prlu kita bimbang kan

 
Copyright © 2014 putera izman - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info