putera izman

hanya sekadar perkongsian

Ngeri!!! Mayat Wanita Mangsa Rogol Dibedah Siasat

Selamat Datang Ke Blog Putera Izman Dot Com.Kali ini Admin Ingin Kongsikan gambar mayat wanita menjadi mangsa rogol dibedah siasat bagi yang tak boleh tengok gambar ngeri admin nasihatkan jangan tengok.Kita selalu dengar banyak kes rogol dan bunuh. Tapi korang pernah tengok macam mana mayat mangsa dibedah siasat ? Kes nie terjadi di Pakistan pada tahun 2008, budak perempuan berumur 17 tahun nie dijumpai sudah mati didalam rumahnya. Amat mengerikan ketika mangsa dibedah siasat. Aku tak letak gambar masa kemaluan beliau dibedah, ngeri sangat gambarnya.-penulissenja









4 Komentar untuk "Ngeri!!! Mayat Wanita Mangsa Rogol Dibedah Siasat"

aku harap klo aku mati nnt xda yg nk buat bedah siasat kt aku. aku haram kn sape2 nk robek badan aku camtu. terseksa jenazah tu. nnt la mati kn rogol pastu kn bedah siasat lagi. adui kesian.

admin delete jela gambar-gambar nihh kesian gak aku tgok dah la kena rogol sampai meningal,pastuh kena bedah,pastu orang duk publish gambar dia naked plak tuhhh

ksian nye.. npe la byk sgt kejahatan dlm dunia ni. septt nye lelaki tu jd pelindung bkn penganiaya wanita.. ksian la kt wanita yg lemah... ibu anda jugak wanita.

 
Copyright © 2014 putera izman - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info