Ibu Berkahwin Dengan Anak Kandung Sendiri


KUALA LUMPUR – Tidak tahu hendak mula di mana tapi penulis sendiri ada rasa hendak muntah sepanjang menonton dan mendengar klip yang mana seorang ibu sanggup kahwin dengan anak lelakinya sendiri.Pengakuan itu dirakamkan dalam program d’show di negara jiran.

Sudah la ibu dan anak itu tidak malu, di kalangan penonton ada yang bertudung dan bersorak-sorak seolah-olah apa yang mereka saksikan itu macam tidak ada apa-apa serta satu bentuk hiburan.Benda gila itu boleh pula dibincangkan seperti satu benda ilmiah.
Si ibu siap ada sebut Alhamdulillah lagi. Mereka juga berkata bersama ketika anak-anak lain sudah tidur.Yang paling tidak masuk akal bila perempuan si ibu itu berkata; “Yang penting saya nggak berzina sama orang, sama anak sendiri”.Penulis melihat perempuan tua itu sebagai mengambil kesempatan pada anaknya sendiri. Anaknya berkata dia menolak hubungan itu tetapi dipaksa ibunya.
Apa pun, jijiknya perangai kedua-dua manusia ni. Penulis harap benda seperti ini jangan sama sekali dijadikan ikutan. Tolonglah.Dan…patut direjam sahaja dua beranak gila ini bukan!
sumber:pelik.org

Klik LIKE jika anda rasa Perkongsian Ini Sangat Berguna





About putera izman

Selamat Datang Ke Blog Puteraizman.com jika anda rasakan perkongsian ini bermanfaat sila share menerusi button share yang disediakan kepada mana-mana blogger ingin copy artikel ini mohon berikan credit ke blog ini terima kasih.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan