wanita paling tinggi

Model tertinggi di dunia bernama Amazon Eve dicatatkan memiliki ketinggian 205 sentimeter. Wanita berusia 31 tahun tersebut kini telah pergi ke merata negara sebagai model. Eve mulai dikenali setelah tampil mengenakan bikini di muka depan sebuah majalah pada November tahun lalu. Setelah tampil di majalah tersebut, Eve pun mula dikenali orang ramai.


Wanita yang berasal dari Turlock, California, Amerika Syarikat, itu kini menjadi model sepenuh masa dan juga pelakon. Selain itu, Eve juga bergusti dengan lelaki untuk mendapatkan bayaran US$ 400 per jam. Eve mengakui baka yang berasal dari Jerman dan Belanda menurunkan gen tinggi. “Seluruh wanita di keluarga saya memang tinggi,” ujar Eve. Kerana posturnya yang lebih tinggi, dia sukar mencari kasut untuk dipakai. Dia memakai kasut yang berukuran 14.

Klik LIKE jika anda rasa Perkongsian Ini Sangat Berguna





About putera izman

Selamat Datang Ke Blog Puteraizman.com jika anda rasakan perkongsian ini bermanfaat sila share menerusi button share yang disediakan kepada mana-mana blogger ingin copy artikel ini mohon berikan credit ke blog ini terima kasih.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Catat Ulasan