putera izman

hanya sekadar perkongsian

.

wanita makan daging manusia

salam sejahtera dan salam perkenalan kepada anda yang baru berkunjung ke blog putera izman dot com diucapkan selamat datang manakala bagi anda yang sering singgah disini ribuan terima kasih diucapkan.Seram dan menakutkan itulah yang dapat digambarkan apabila dizaman moden ini masih ada manusia makan manusia.Menurut sumber wanita berkenaan berbangsa Filipina dan di tangkap di Indanesia.

Menurut sumber lagi,wanita berkenaan yang berumur 29 telah membunuh 30 orang kanak-kanak perempuan dan manusia lain.Paling menakutkan suaminya pun turut dibunuhnya.Kemudian daging-daging manusia yang dibunuh akan disimpankan dalam peti ais

Selain itu,daging yang disimpan dijamukan kepada rakan-rakan semasa majlis jamuan makan malam.Ada juga  diantara rakan-rakannya yang mengatakan daging tersebut enak dan sedap.Kini wanita tersebut di dalam penjara.Walaupun beliau dalam penjara wanita berkenaan pernah menyerang pengawal wanita gigit di lengan dan menelan salah satu jarinya.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori ilmu dengan judul wanita makan daging manusia. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://www.puteraizman.com/2012/02/wanita-makan-daging-manusia.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - Jumaat, 3 Februari 2012

Belum ada komentar untuk "wanita makan daging manusia"

Catat Ulasan

Post Terbaru